Korein

In openbare basisschool (OBS) de Horizon in Asten vind je Korein Jan van der Diesduncstraat. Een kleine locatie in een mooie, bosrijke omgeving. Onze achtertuin grenst aan het beroemde Museum Klok & Peel. Dat klinkt als een klok!

Alles onder één dak.
Wij bieden dagopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar, peuteropvang voor kinderen van 2 tot 4 jaar en buitenschoolse opvang (bso) voor kinderen van 4 tot 13 jaar. Dit geeft jou als ouder het gemak van onderwijs, peuterwerk en kinderopvang onder één dak. Kinderen van 0 tot 13 jaar kunnen zich bij ons optimaal ontwikkelen.

Zelfstandig en zelfredzaam.
Op onze locatie heerst een gezellige sfeer, we doen iedere dag leuke activiteiten. Daarbij spelen we in op de leeftijd en ontwikkeling van de kinderen. Hierbij stimuleren we hun zelfstandigheid en zelfredzaamheid. Zo bereiden we jouw kind zo goed mogelijk voor op de maatschappij.

Puk en Ko.
Peuters spelen het liefst de hele dag. Prima natuurlijk, want spelen stimuleert de ontwikkeling. Op de peutergroep werken we daarom met Puk en Ko. Dit programma stimuleert de brede ontwikkeling van peuters. Want de eerste stapjes op het gebied van taal, rekenen en sociale vaardigheden komen allemaal aan bod.

Ik wil me inschrijven, hoe doe ik dat?
Je kunt het beste een inschrijving doen via de website van Korein FlexWEB - Korein Shared Services (kss.nl). De inschrijving is gratis en er zijn verder ook geen verplichtingen. Via onze website kun je ook een aanvraag indienen voor een rondleiding.

Onze collega die de planning verzorgt, zal ongeveer een half jaar voor de gewenste datum kijken naar de mogelijkheden en jullie hierover informeren. Alleen als het kind is ingeschreven zal het worden meegenomen in de planning, dus je moet je wel echt inschrijven. Mocht de gewenste dag of dagdelen niet mogelijk zijn, dan zal de adviseur een alternatief voorstellen.

Vragen?
Als je vragen hebt, kun je ook altijd contact opnemen met de locatiemanager Samantha van der Aa. Zij is bereikbaar per mail via s.vanderaa@korein.nl. Samantha is op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ook telefonisch bereikbaar op 06-50193606.