Ouderraad

OBS De Horizon heeft een actieve Ouderraad (OR) die elk jaar een aantal activiteiten organiseert. Deze activiteiten behoren niet tot het reguliere lesprogramma en worden daarom niet vergoed door het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen. Het zijn activiteiten die de periode op school nóg leuker maakt voor de kinderen.

De OR zorgt voor invulling van en ondersteuning bij onderstaande activiteiten:
  • Sinterklaasviering
  • Kerstviering
  • Carnavalsviering
  • Koningsdag
  • Horizon Hamburgerfeest
  • Creadagen
  • Schoolfotograaf
  • Luizencontrole

Voor iedereen die actief betrokken wil zijn bij de school en de ontwikkeling van de kinderen, bestaat de mogelijkheid om de OR te ondersteunen. Dit kan als vrijwilliger bij de ondersteuning van de activiteiten. Heb je interesse in het mee organiseren en je creativiteit inzetten? Neem dan contact op met één van de onderstaande leden voor meer informatie.

De OR bestaat uit de volgende leden:

Kim Berkers
Luuk Castelijns (leraar)
Tessa Crotjee
Linsy van den Eijnde
Ruud van Heugten (voorzitter)
Nora van Hoek
Lieke Knaapen
Romy Kuepers (leraar)
Karien Linden
Bart Peters (penningmeester)
Monique Spruijtenburg
Roos Westrik (leraar)

Voor meer informatie over de OR kun je contact opnemen met één van de leden of een mailtje sturen naar info@obs-dehorizon.nl.