dinsdag 25-02-2014

CARNAVALSFEEST
Beste ouders/verzorgers,
A.s. vrijdag zal er geen afsluitende viering zijn om 11.45u. Dit i.v.m. het spetterende carnavalsfeest op die middag.
Het programma is als volgt:

Groep 1 t/m 4 van 08.30 uur - 10.45 uur VRIJ!
Aanwezig van 10.45 uur - 14.30 uur.

Zij worden om 10.45 uur op school verwacht in hun eigen klas met lunchpakket. Vanaf 12.45 uur bent u als ouder/verzorger van harte uitgenodigd om mee te komen feesten in de hal. Deze middag duurt tot 14.30 uur.
Groep 5 t/m 8: voor hun geldt de normale lestijd op deze dag. Dus gewoon starten om 8.30 - 14.30 uur.

TIJDENS HET CARNAVALSFEEST MOGEN DE KINDEREN SERPETINES UITGOOIEN,
ECHTER SPUITSERPETINES EN CONFETTI ZIJN VERBODEN!!!

Wij zien u graag tijdens het carnavalsfeest van a.s. vrijdag van 12.45 - 14.30 uur.
Om 14.00 uur verblijdt de Klot ons met een bezoekje!

Graag tot dan! VEEL FEESTPLEZIER!!!!

FUNTIME BIJ OJC COMEET
Klik hier voor de flyer

SPORTSTUIF
Klik hier voor de nieuwsbrief

WIJ WENSEN IEDEREEN EEN FIJNE CARNAVAL EN EEN FIJNE VAKANTIE EN TOT 10 MAART!