14-12-2015

NIEUWE LEERLINGEN
Wij heten de volgende nieuwe leerlingen van harte welkom op onze school:
- Lieke Bakker (groep 1)
- Iris Brozius (groep 1)

Wij wensen Lieke en Iris een plezierige en leerzame tijd toe op onze school.

KERST
Onze school is vorige week weer sfeervol versierd door onze ouders uit de ouderraad. Allemaal hartelijk bedankt!

Afgelopen week hebben alle ouders een mail ontvangen met een begeleidend schrijven. Hierin kunnen jullie alle informatie vinden over de verschillende kerstactiviteiten. Klik hier om deze te openen.

Wat staat er deze week nog op de planning?
Op woensdag 16 december staat van 11:45 – 12:15 uur de “generale repetitie” van de kerstviering gepland. Inmiddels zijn er behoorlijk wat opa’s en oma’s, die aangegeven hebben te komen kijken.

Op donderdag 17 december hebben we het kerstdiner in de klassen. Bij de klassen hangen inschrijflijsten. Het is de bedoeling dat ieder kind een voorgerechtje, hoofdgerecht of nagerechtje maakt. De aantallen staan er bij vermeld. Vermeld ook wat je gaat maken!! Zodoende voorkomen we dat we allemaal dezelfde gerechten gaan maken.

Het programma van donderdag 17 december ziet er als volgt uit:
17:00-18:00  uur     Kerstdiner in klassen
18:00-18:15  uur     Pauze voor de kinderen en ontvangst ouders
18:15-18:45  uur     Kinderkerstbingo in twee groepen
18:45-19:15  uur     Kerstviering met optredens van de kinderen!
19:15-19:45  uur     Grote loterij onder het genot van een Glühwein of wit wijntje.

GEZOCHT
We zoeken voor donderdagavond 17 december bouwlampen om het schoolplein enigszins te verlichten. Mogen we deze lenen? Lever hem dan in bij Jan (conciërge). Vergeet niet om je naam erop te zetten!

KERSTVAKANTIE
Het jaar zit er al weer bijna op. Nog even en dan begint de kerstvakantie. Het team van OBS De Horizon wil iedereen bedanken voor hun enorme inzet en betrokkenheid. Wij wensen jullie allemaal fijne feestdagen toe en hopen dat we in 2016 wederom kunnen rekenen op jullie steun en vertrouwen.

Let op!
Vrijdagochtend 18 december worden alle kinderen nog op school verwacht. Vanaf 12:00 uur zijn alle kinderen vrij en kan iedereen genieten van een welverdiende kerstvakantie. Maandag 4 januari 2016 zien wij graag alle kinderen gezond en wel weer terug op school.

SPEELGOEDMARKT (ingezonden)
Autobedrijf Sinnema organiseert op zaterdag 19 december een speelgoedmarkt. Wil je hier meer over weten? Klik dan hier.