03-03-2015

- Marly Peeters (groep 3)
- Stijn Peeters (groep 6)

Wij wensen Marly en Stijn een plezierige en leerzame tijd toe op onze school.

STUDIEDAG
Aanstaande woensdag 4 maart staat de volgende studiedag gepland met het team. Alle kinderen zijn deze dag vrij. Deze dag staan o.a. de volgende onderwerpen centraal:
- Uitwerken en vormgeven van het schoolbrede project ‘Kunst’.
- Haalbaar en gedegen programma gekoppeld aan de extra rekenactiviteiten.
- Groepsplannen actualiseren.

PERSONELE MEDEDELINGEN
Vorige week hebben de ouders van de leerlingen uit groep 3-4 per mail een brief ontvangen, waarin ze op de hoogte zijn gebracht over de voortgang van de re-integratie van juffrouw Hanneke en de blokstage van Loes. Als u hier klikt dan kunt u hierover meer lezen.

NIEUWS VAN DE OUDERRAAD
Vorig jaar heeft de eerste editie van de Horizon Ouder Stapavond plaats gevonden. Omdat iedereen enthousiast was over deze avond willen we deze dit jaar weer organiseren. De opzet zal hetzelfde zijn als vorig jaar.

Datum: 24 april.
Locatie: In de Gloria.
Kosten: €7,50 (inclusief een welkomstdrankje en hapjes. Overige kosten zijn voor eigen rekening)

Meer informatie over de kaartverkoop maken wij t.z.t. bekend. De kaartverkoop is om de organisatie een beeld te geven van de verwachte opkomst.

Met vriendelijke groet,
De Ouderraad.

STICHTING SPORTSTUIF
Klik hier voor de nieuwsbrief.