23-04-2015

SCHOOLFOTOGRAAF
Vandaag, donderdag 23 april, krijgen de kinderen een briefje mee naar huis van de schoolfotograaf. Hierop staat de naam van uw kind en een persoonlijke code. Met deze code kunt u online de foto’s van uw kind bekijken en bestellen. De foto’s ontvangt u dan op uw eigen adres.

Let op: Wie uiterlijk 25 april bestelt, ontvangt de groepsfoto gratis!

Ook kunt u dubbele verzendkosten voorkomen door in één keer alle foto’s te bestellen. Op het briefje kunt u lezen hoe het bestellen in zijn werk gaat. Succes met de bestelling en natuurlijk veel plezier met de foto’s. Klik hier voor de flyer van onze schoolfotograaf.

GESLAAGD
Afgelopen donderdag is Loes van Rossum geslaagd voor de opleiding leerkracht basisonderwijs. Loes heeft dit schooljaar bij ons in groep 3-4 haar eindstage gelopen. Wij feliciteren Loes nogmaals met dit geweldige resultaat en wensen haar veel succes voor de toekomst.

KWIJT
Binck is zijn jas kwijtgeraakt. Heeft iemand hem gevonden? Het is een jas met legerprint en hij heeft hem buiten op de bank laten liggen op het schoolplein.

COLORRUN
Vrijdag 24 april nemen groep 7 en groep 8 deel aan de Colorrun. De ouders van deze leerlingen zijn hierover eerder al geïnformeerd. De Colorrun wordt georganiseerd door de buurtsportcoaches van de gemeente Asten ter gelegenheid van de Koningsspelen.

Een Colorrun is een afstandsloop waarbij niet de snelheid of afstand telt, maar vooral het plezier er om heen. De leerlingen krijgen het doel gesteld om tijdens dit evenement minimaal 2200 meter af te leggen via een uitgezet parcours. Tijdens deze 2200 meter komen de leerlingen verschillende stations tegen waar ze begroet zullen worden met Gulal Holi poeder (kleurpoeder). Halen ze alle “colorpoints” dan zal dit poeder er voor zorgen dat de kinderen veranderen in kleine kunstwerkjes.

De kinderen worden gewoon om 08:30 uur met de fiets op school verwacht. Het zou fijn zijn als de kinderen hun witte kleding aanhebben en dan een schone set kleding in een tas bij zich hebben. Er is ook altijd de mogelijkheid om op school om te kleden. We worden om 10:00 uur verwacht bij de sportvelden van NWC. Hier krijgen ze eerst een uitleg en een warming up. De Colorrun start rond 10:45 uur en duurt tot 11:45 uur. Daarna gaan we weer terug naar de sportvelden, waar een gezamenlijke afsluiting is. 's Middags zijn de kinderen gewoon weer op school. Dus graag gewoon een lunchpakketje meegeven!

STICHTING SPORTSTUIF
Klik hier voor nieuwsbrief.