05-06-2015

HOERA EEN DOCHTER
Vrijdag 29 mei is Rian bevallen van een prachtige dochter. Ze luistert naar de naam Lotte. Rian en Maarten van harte gefeliciteerd.

BUITENSPEELDAG
Woensdag 10 juni vindt de jaarlijkse buitenspeeldag plaats op het Ostaderplantsoen. Iedere groep mag dan 45 minuten komen spelen met de aanwezige spellen.

De kinderen van groep 1/2 (+ enkele kinderen van Korein) gaan in kleine groepjes (onder begeleiding van enkele ouders) langs de spelletjes. De kinderen uit groep 3 t/m 8 mogen zelfstandig spelen. Er zijn begeleidende ouders die rondlopen om speluitleg te geven waar nodig. De kinderen mogen zelf spelletjes kiezen en ze zijn niet “verplicht” om alle spellen te doen. Plezier en lekker spelen staan centraal. Het rooster ziet er als volgt uit:
08.35 – 09.20 uur -- groep 8
09.20 – 10.05 uur -- groep 7
10.05 – 10.50 uur -- groep 1/2 + Korein
10.50 – 11.35 uur -- groep 3/4
11.35 – 12.20 uur -- groep 5/6

Iedere groep krijgt tijdens de speeltijd limonade en een gezonde versnapering. Daarnaast krijgt iedere groep op het einde van de ochtend een buitenspeelpakket. Met dit pakket mogen ze de rest van de week buiten spelen tijdens de pauzes, daarna wordt dit speelgoed toegevoegd aan de speelgoedcontainers.

Bij slecht weer komt de buitenspeeldag helaas te vervallen.

JEUGDTRIATHLON
Klik hier voor de nieuwsbrief.