woensdag 20-11-2013

Kuba Sikora (groep 4)
Julia van Brussel (groep 7)
Koen Leenders (groep 1)
Vlinder van Bussel (groep 1)
Luuk Verhagen (groep 1)

Wij wensen deze nieuwe leerlingen een plezierige en leerzame tijd toe op onze school.

SINTERKLAASVIERING
Op woensdag 5 december as. is er weer de jaarlijkse Sinterklaasviering op school. U bent allen van harte welkom bij de viering die om 8:30uur van start zal gaan!

De dag is om 14:30uur ten einde, net als andere donderdagen. Zorg ervoor dat de kinderen ook deze dag brood en drinken bij zich hebben voor de lunch. We zien een sfeervolle dag tegemoet.

De dag na pakjesavond, 6 december 2013, zijn alle kinderen vrij i.v.m. studiedag.

Zoals u wellicht al vernomen hebt, maandag 25 november 2013, mogen de kinderen op school een schoen zetten.

KERSTMATERIALEN
De werkgroep kerst doet een oproep aan de ouders voor kerstmaterialen, die niet meer gebruikt worden. Heeft u nog materialen op zolder liggen, die nog goed bruikbaar zijn en waar u niets meer mee doet? Lever ze dan in op school. De werkgroep kerst kan ze dan gebruiken voor de aankleding van het schoolgebouw. U kunt de materialen inleveren bij de groepsleerkracht van uw kind of bij onze conciërge (Jan).

CREATECH KERST
Woensdag 11 december hebben we alweer een createch ochtend. Deze ochtend willen we besteden aan het maken van kerstknutsels/kerstartikelen die we kunnen verkopen voor het goede doel.
Heb je een leuk idee? Kom gezellig meedoen! Meld je aan bij Miriam: miriamtoonen@obs-dehorizon.nl

SPORTSTUIFINFO
Onderstaande link geeft info vanuit Sportstuif.
Nieuwsbrief Sportstuif